Κάστρα και συναυλίες στην Κροατία | GR.DSK-Support.COM
ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

Κάστρα και συναυλίες στην Κροατία

(Άρθρο από Tilly Smith-Dix δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στο Travelwrite.co.za)

Tilly Smith-Dix έχει μια λεπτή στιγμή στην Πούλα, μια παραθαλάσσια πόλη στην άκρη της χερσονήσου της Ίστριας.

Όταν αποφασίσαμε να λαμβάνει την ετήσια διακοπές μας με βήμα μου-κόρης, επιλέξαμε να πάμε κάπου κανείς από εμάς δεν είχε πάει στο παρελθόν και αφού ταξίδεψε εκτενώς ως ζευγάρι, καθώς και κατά τη διάρκεια μόνο μέρες μας, ψάχναμε για τον ιδανικό προορισμό. Έχοντας Googled και αμφισβήτησε τους φίλους που είχαν κερωμένο λυρικό για τους προορισμούς, έχουμε την απόφασή μας: τη Δημοκρατία της Κροατίας, ειδικότερα Πούλα.

Φτάνοντας στην ακτή της Πούλα, έχουμε προσλάβει μια οικογένεια μεγέθους BMW και οδήγησε για περίπου 40 λεπτά με τα παρθένα δρόμους περνώντας τα παλιά πέτρινα σπίτια, ερείπια, εκκλησίες, ξερολιθιές, αμπέλια, ελαιώνες, cornfields, τα βουνά και τα δάση για να φτάσετε στο Gracisce (προφέρεται «Gratchitschki»), όπου είχαμε νοικιάσει ένα διαμέρισμα δύο υπνοδωματίων σε ένα ανακαινισμένο ιστορικό σπίτι της οικογένειας.

Παραδοσιακά Ίστριας πέτρινο σπίτι

Παραδοσιακό Ίστριας πέτρινο σπίτι μας ήταν ευρύχωρο, σύγχρονο και καθαρό, ανακαινισμένο σε μια ανοιχτή κουζίνα, τραπεζαρία, σαλόνι, και βεράντα με θέα την εκκλησία της Αγίας Ευφημίας που χτίστηκε το 1383.

load...

Είχαμε προγραμματίσει να επισκεφθεί Σπλιτ και Dubrovnic αλλά αυτή η περιοχή, ώστε να μας μείναμε βάλει μάγεψε και οδήγησε στις γύρω πόλεις και τα χωριά, την πλησιέστερη μεγάλη πόλη είναι Pazin, όπου κάναμε τα περισσότερα από τα ψώνια της προσφοράς μας. Μικρό σούπερ μάρκετ παρέχουν τοπικά και εισαγόμενα φρέσκα προϊόντα από την Ιταλία και τη Σλοβενία. Αγόρασα το μάγειρα-και-εξυπηρετούν ποικιλία από τοπικά νιόκι «τελειοποιήσει την Ίστριας τρόπο». Πλούσιο σε γεύση, αυτά τα μικρά ζυμαρικά, σερβίρεται με φρέσκο ​​σκόρδο, γλυκιά φρέσκια ντομάτα, βότανα και ντόπια παϊδάκια άπαχο χοιρινό κρέας, αποδείχθηκε νικητής.

Μετά τον εντοπισμό αφίσες που διαφημίζουν μια Jimmy Cliff και ο Jack Johnson συναυλία που θα πραγματοποιηθεί στην Πούλα, σταματήσαμε σε μια καφετέρια στην Pazin να ρωτήσω πώς να κάνετε κράτηση θέσεων για τη συναυλία. Ο ιδιοκτήτης καφέ μας πήρε όλη τη διαδρομή προς το τουριστικό γραφείο.

Η επιχείρησή μας γίνει, θα επισκεφθεί το Κάστρο της Pazin, το μεγαλύτερο και το πιο καλοδιατηρημένο μεσαιωνικό κάστρο στην Ίστρια, η οποία φιλοξενεί και το Εθνογραφικό Μουσείο της Ίστρια και το Μουσείο της Pazin. Το κάστρο βρίσκεται σε ένα βράχο με θέα στην άβυσσο.

load...

Δείπνο στο Gracisce ήταν μια χαρά

Εμείς συνήθως έτρωγαν σε τοπικό εστιατόριο Gallignana, που στεγάζεται σε ένα ακόμη ιστορικό κτίριο. Άγρια στιφάδο αγριογούρουνο, φρέσκο ​​καλαμάρι, ζυμαρικά, φρέσκες σαλάτες κήπο και απολαυστικά γλυκά κεράσματα, με δύο μπύρες και μια καράφα κρασί για δύο κόστος μόλις 145 κούνα (περίπου 12 ευρώ). Το τοπικό κρασί αποδείχθηκε εύκολο για τον ουρανίσκο και πιο εύκολο για την τσέπη από την Coca-Cola.

Rovinj

Επιστρέψαμε συχνά σε Rovinj, μια από τις ομορφότερες πόλεις της Κροατίας, μια διασταύρωση ανάμεσα σε Πορτοφίνο, τη Βενετία και το Bellagio (στη λίμνη Κόμο), αλλά σε μικρότερη κλίμακα. Μπορείτε να χάσετε ευτυχώς τον εαυτό σας στα στενά πλακόστρωτα δρομάκια κάτω από αναδιπλούμενη γραμμές πλύσιμο με θέα στον ωκεανό μεταξύ των κτιρίων.

Βρίσκεται στη δυτική ακτή της Ίστρια, Rovinj είναι μία ώρα οδικώς από την Τεργέστη στην Ιταλία και 500 χλμ από τη Βιέννη. Έχει 15 000 κατοίκους, οι περισσότεροι από αυτούς ασχολούνται με τον τουρισμό, την αλιεία και τη γεωργία. Το μεσογειακό κλίμα είναι ένας δημοφιλής προορισμός μεταξύ των Ευρωπαίων κάνει.

Η αγορά στην πλατεία της πόλης με θέα την Αδριατική Θάλασσα αποδείχθηκε ευχάριστο με αρκετά φορέματα κοστίζουν κάτω από 13 ευρώ. Εμείς μέχρι εφοδιασμένο με μέλι, φρέσκα μούρα, τα σταφύλια και τα χόρτα σαλάτα - όλα σε τιμές ευκαιρίας.

Rovinj είναι χτισμένο πάνω στα θεμέλια ενός νησιωτικού οχύρωση χρονολογείται από την Εποχή του Χαλκού και Εποχή του Σιδήρου, από τον 2ο έως τον 4ο αι. Η μπαρόκ εκκλησία της Αγίας Ευφημίας με λεπτό καμπαναριό της δεσπόζει Valdibora Bay στο βόρειο και το γραφικό κόλπο της Αγίας Αικατερίνης στη νότια πλευρά.

Πήραμε ένα ταξίδι με το πλοίο γύρω από την χερσόνησο της Rovinj με τα πολλά μικρά νησιά και η στάση μιας ώρας σε μια βοτσαλωτή παραλία με τόπλες ηλιοθεραπεία. Έχουμε γευτεί ένα απλό γεύμα που περιλαμβάνει την ψαριά της ημέρας με ογκώδες τηγανιτές πατάτες, ελληνική σαλάτα, κρασί και αναψυκτικά - σε 19 ευρώ ανά άτομο, μια άλλη συμφωνία.

Η συναυλία στην Πούλα ήταν ειδική

Δεν είναι συχνά γαλλικά μπορούν να παρακολουθήσουν μια ποπ συναυλία σε ένα γνήσιο ρωμαϊκό αμφιθέατρο που προσφέρουν θέα στη θάλασσα μέσα από υπέροχη καμάρες. Τζακ Τζόνσον προς τη θάλασσα αποδείχτηκε πιο ταιριαστό και ο Jimmy Cliff ήταν μια απόλαυση για να παρακολουθήσουν.

Χωριά και πόλεις, συμπεριλαμβανομένων Πόρετς, Fazana, Λαμπίν, Rabac και Pican αξίζει μια επίσκεψη, ιδιαίτερα το Jama Baredine Σπηλιές, όπου πραγματοποιούνται ημερήσιες εκδρομές.

Την επόμενη φορά που σκοπεύετε να ταξιδέψετε νοτιότερα και επισκεφθείτε Σπλιτ και Dubrovnic ως τώρα γαντζώθηκε στην Κροατία.