Πλωτά χωριά και νησιωτικές βουνοκορφές γύρω από τη γραφική Ταϊλάνδη | GR.DSK-Support.COM
ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

Πλωτά χωριά και νησιωτικές βουνοκορφές γύρω από τη γραφική Ταϊλάνδη

(Λέξεις & pics από Sara Essop, www. Inafricaandbeyond.com)

Ένα από τα πράγματα που απλά έπρεπε να κάνουμε κατά την επίσκεψη του Πουκέτ ήταν να πάει σε μια ημερήσια εκδρομή στο κόλπο Phang Nga...

Η απόφαση σχετικά με τον καλύτερο τρόπο για να το κάνουμε ήταν πιο δύσκολη απόφαση. Μετά σκέπτεστε τα πολλοστή φυλλάδια και ιστοσελίδες που προσφέρουν το James Bond νησί περιοδεία στη συνέχεια προσπαθεί να κλείσετε ένα και βρίσκοντας δεν ήταν διαθέσιμο κατά την ημερομηνία που απαιτούνται, αποφασίσαμε να κάνουμε πράγματα με τον δικό μας τρόπο αντ 'αυτού.

Νοικιάσαμε ένα αυτοκίνητο και οδήγησε τους εαυτούς μας για να Surakul Pier στην επαρχία Phang Nga, περίπου 1,5 ώρες μακριά από το ξενοδοχείο μας στην παραλία Kamala, Πουκέτ. Αμέσως μας όρμησαν σε μια tout που μας ακολούθησαν σε ένα σκούτερ. Ζητήσαμε τις τιμές για να νοικιάσετε ένα longtail βάρκα με τον James Bond Island και Koh Panyee. Μας ανέφερε THB2800 (+/- EUR 63) για ένα ιδιωτικό σκάφος για την οικογένειά μας. Αυτό ήταν πολύ χαμηλότερη από τις ξεναγήσεις. Αλλά πήραν μόνο μετρητά - το οποίο δεν είχαμε αρκετά - και δεν δέχονται πιστωτικές κάρτες.

Μετρητά στο χέρι, που πληρώσαμε. Μας δόθηκε σωσίβια και να συμψηφίσει σε longtail βάρκα μας

Η θάλασσα ήταν πράσινο. Υπήρχαν ασβεστόλιθο βράχους όλων των μεγεθών και σχημάτων και μαγκρόβια δάση από τη δωδεκάδα. Ήταν ένα από τα πιο όμορφα μέρη που είχα δει ποτέ στη ζωή μου. Το τοπίο ήταν εκπληκτική και δεν μπορούσε να σταματήσει τη λήψη φωτογραφιών.

load...

Το να είσαι πρεζόνι άγριας ζωής, βρήκα τον εαυτό μου να αναρωτιέται τι έζησε τα άγρια ​​πλάσματα σε αυτά τα δάση και τα βουνά. Περάσαμε άλλα σκάφη στη συνέχεια ήρθε στην πρώτη στάση, όπου θα μπορούσε κανείς να κανό μέσα από τις σπηλιές.

Η δεύτερη στάση ήταν στο James Bond Island, που ονομάστηκε έτσι μετά την χαρακτήρισε στο 1974 ταινία Ο άνθρωπος με το χρυσό πυροβόλο όπλο. Θα ήταν μικρότερη από ό, τι περιμέναμε και ανάμεσα σε δύο μεγαλύτερες ογκόλιθοι. Υπήρξε μια μικρή παραλία.

Και οι δύο αυτές στάσεις ήταν προαιρετική και φαινόταν πολύ κόσμο γι 'αυτό επέλεξε να τα παρατηρήσει από το εξωτερικό και να μην αποβιβαστούν. Η τρίτη στάση όμως ήταν εκείνη όπου έπρεπε να κατεβείτε και να εξερευνήσετε - το πλωτό χωριό του Koh Panyee. Θα μπορούσα να δω τις πολύχρωμες στέγες και το χρυσό και το λευκό τρούλο του τζαμιού πολύ πριν έφτασα εκεί. Οδήγησης βάρκα μας σταμάτησε στο κεντρικό εστιατόριο εκεί, αλλά αποφασίσαμε να εξερευνήσουν το χωριό πρώτο.

load...

Koh Panyee είναι μια μουσουλμανική ψαροχώρι στο κόλπο Phang Nga

Ιδρύθηκε πάνω από 200 χρόνια πριν από τρεις Ινδονησίας οικογένειες, που άφησαν την πατρίδα τους αναζητούν μια νέα θέση για να ζήσει. Δεσμεύθηκαν ο ένας στον άλλο ότι αν μία από αυτές βρήκε ένα μέρος όπου θα μπορούσαν να ζήσουν και τα ψάρια, που θα σηματοδοτήσει τις άλλες αυξάνοντας μια σημαία σε ένα βουνό όσο πιο ψηλά γίνεται. Toh Baboo βρήκαν αυτό το νησί, με την πληθώρα των ψαριών, και έθεσε μια σημαία στο πανύψηλο βράχο δίνοντας έτσι στο νησί το όνομα «Νησί της Σημαίας».

Τα σπίτια είναι χτισμένα στα ξυλοπόδαρα σε σύγχυση λαβύρινθο από μικρά δρομάκια και σοκάκια. Θα πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν περπατάτε εκεί και θα μπορούσε να πέσει μέσα στο νερό πάντα τόσο εύκολα. Μητρική παράνοια μου κλώτσησε in. «Πολλά παιδιά θα πρέπει να έχουν πέσει μέσα στο νερό κάτω», αναρωτήθηκα δυνατά. «Ναι, αλλά πιθανώς να μάθουν να κολυμπούν από τη στιγμή που είσαι πολύ νέος εδώ,» απάντησε ο άντρας μου.

Οι άνθρωποι ζουν εκεί. Πολλοί είναι ψαράδες. Οι περισσότεροι από τους άλλους πωλούν τα εμπορεύματα έξω από τα σπίτια τους - σουβενίρ, μπιχλιμπίδια, αποξηραμένα αλιευτικών προϊόντων και των τροφίμων. Οι περισσότερες από τις κύριες οδούς που οδηγούν προς το τζαμί ήταν επενδεδυμένα με πάγκους. Πολλοί ήταν αφύλακτο - μια απόδειξη για την ασφάλεια και το επίπεδο εμπιστοσύνης. Σε εκείνους που συμμετείχαν, οι γυναίκες κάθονταν με τους φίλους τους και συζητούσαν.

Μια ισχυρή μυρωδιά του ψαριού διαποτίσει τον αέρα και υπήρχαν γάτες παντού

Οι άνθρωποι μας υποδέχτηκαν με salaams - χαιρετισμούς της ειρήνης. Είμαστε έκλεψε γρήγορη κορυφώσεις στα σπίτια τους καθώς περπατούσαμε παρελθόν. Όπως και οι Μουσουλμάνοι σε πολλές χώρες, έχουν αφαιρέσει τα παπούτσια τους έξω από τα σπίτια τους. Θα μπορούσα να δω τις γυναίκες το μαγείρεμα στο εσωτερικό, και τα παιδιά να παίζουν. Μια άλλη γυναίκα τον καθαρισμό φρέσκα γαρίδες σε ένα καλάθι.

Είδαμε το τζαμί που κατέλαβαν την πρώτη θέση στο νησί. Είδαμε, επίσης, το νεκροταφείο, το σχολείο - όπου τα παιδιά έπαιζαν αθλήματα - και το γήπεδο ποδοσφαίρου, το οποίο είχε γίνει με σανίδες μετά προέκυψε η ανάγκη (βλέπε παραπάνω εικόνα).

Αλλά η παλιά αντισταθμίστηκε από μερικές μοντέρνες πινελιές πάρα πολύ. Είδα ένα μωρό που βρίσκεται σε ένα αυτοσχέδιο σφεντόνα κούνια, παίζοντας με μια ηλεκτρονική ταμπλέτα.

Καταλήξαμε επίσκεψή μας με ένα απολαυστικό γεύμα από φρέσκα καβούρια τηγανητό ρύζι, γαρίδες τεμπούρα και τηγανητές γαρίδες με σάλτσα τσίλι, πλένονται με παγωμένο πράσινο milkshake τσάι, χυμό λίτσι και το χυμό καρπουζιού. Θέα το γεύμα μας ήταν καταπληκτική.

Χρήσιμες άνθρωποι της Ταϊλάνδης

Μετά από μια συναρπαστική ημέρα εξερευνώντας ένα από τα πιο συναρπαστικά μέρη που έχω πάει ποτέ σε, επιστρέψαμε στην προβλήτα μας έτοιμοι να πηδήξουν στο αυτοκίνητό μας και επιστροφή στο ξενοδοχείο. Όμως, το αυτοκίνητο δεν θα ξεκινήσει. Ο σύζυγός μου είχε λανθασμένα αφήσει τα φώτα αναμμένα.

Η ώρα περνούσε και το συγκρότημα ήταν σχεδόν άδειο. Πήγαμε σε ένα κοντινό στάβλο και εξήγησε τους μικροπωλητών τι είχε συμβεί. Δυστυχώς, δεν μιλούν αγγλικά. Κάλεσαν κάποιον που έκανε και του ζήτησε να μιλήσει με τον άντρα μου.

Η γυναίκα από το στάβλο πήγε σε ένα μηχανάκι για να προσπαθήσουμε και να βρούμε κάποια βοήθεια. Ήταν ανεπιτυχής, αλλά στη συνέχεια βρήκε έναν οδηγό λεωφορείου ο οποίος ευτυχώς προσφέρθηκε να ξεκινήσει το αυτοκίνητο με μπαταρία του. Αρνήθηκε να δεχτεί νομισματική δείγμα μας εκτίμηση και το ίδιο έκανε και η γυναίκα. Θα χαμογέλασε και μας κυμάτισε μακριά - ενισχύοντας την πίστη μας στην καλή φύση του λαού της Ταϊλάνδης.